2009’da sadece Amerika’da online reklamcılığa harcanan para 24 milyar dolar olmuş, 2010’da bu rakam 25,1 milyar doları bulmuş. 2014 te ise Amerika’daki online reklam yatırımlarının 36,3 milyar doları bulacağı tahmin ediliyor.
Birçok araştırma reklamın kreatif kalitesinin iş sonuçlarını oldukça yüksek oranda etkilediğini kanıtlamış. ComScore ARS araştırmalarına göre reklamın satışa olan etkisindeki artışın yüzde 52’si kreatif strateji ve uygulamanın kalitesine bağlı.
Tüm reklam alanlarında olduğu gibi dijital reklamcılıktaki riski azaltmanın basit ve efektif bir yolu dijital reklamın kreatif strateji ve uygulamasını kampanyaya başlamadan önce ölçmek.
Eğer Don Draper dijital çağda yaşamış olsaydı, internet reklamlarını yaratırken farklı bir tutum takınır mıydı?
Yazının tamamını http://mediacatonline.com/Home/YazarDetay?haberid=54503 linkinden okuyabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder