17-23 Haziran 2012 tarihleri arasında
gerçekleşen Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde Medya Kategorisinde büyük
ödül (Grand Prix) Google Sesli Arama
Kampanyası ile (Google Voice Search campaign) İngiltere’den Manning Gottlieb
OMD’ye gitti.
Tüketici davranışını değiştirmek isteyen
Google, Londra’da 150 nokta belirledi ve her bir noktadaki billboard için
farklı kreatif çalışıldı. Örneğin Baker Street’teki billboard için ‘Sherlock
Holmes’ çalışması yapılırken, kelimeler fonetik yazılarak sesli arama hizmetine
dikkat çekilmek istendi.
Cannes Media Lions 2012 Jüri Başkanı ve OMD
CEO’su Mainardo de Nardis, basın toplantısında yaptığı açıklamada bu yılki
değerlendirmede üç mantranın belirleyici olduğunu söyledi: Teknoloji, analitik
ve hikaye anlatımı (storytelling)
Bu sene medya kategorisinde 3247 proje yarıştı ve 107
proje ödül kazandı. Bu yıl bir büyük ödül, 12 altın, 28 gümüş ve 67 bronz ödül
verildi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder