21 Haziran 2012 Perşembe

Cannes Lions Medya Büyük Ödülü


17-23 Haziran 2012 tarihleri arasında gerçekleşen Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde Medya Kategorisinde büyük ödül (Grand Prix)  Google Sesli Arama Kampanyası ile (Google Voice Search campaign) İngiltere’den Manning Gottlieb OMD’ye gitti.

Tüketici davranışını değiştirmek isteyen Google, Londra’da 150 nokta belirledi ve her bir noktadaki billboard için farklı kreatif çalışıldı. Örneğin Baker Street’teki billboard için ‘Sherlock Holmes’ çalışması yapılırken, kelimeler fonetik yazılarak sesli arama hizmetine dikkat çekilmek istendi.

Cannes Media Lions 2012 Jüri Başkanı ve OMD CEO’su Mainardo de Nardis, basın toplantısında yaptığı açıklamada bu yılki değerlendirmede üç mantranın belirleyici olduğunu söyledi: Teknoloji, analitik ve hikaye anlatımı (storytelling)

Bu sene medya kategorisinde 3247 proje yarıştı ve 107 proje ödül kazandı. Bu yıl bir büyük ödül, 12 altın, 28 gümüş ve 67 bronz ödül verildi.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder