18 Mayıs 2011 Çarşamba

2010’un en yaratıcı out of home reklamları

MediaCat Dergisi’nin 5 yıldır düzenlediği Out of Home Ödülleri’nin bu yılki sloganı “Sokağın Çekim Gücü” idi. 2010 yılında out of home mecrasında gerçekleştirilen en yaratıcı reklam çalışmalarının ödüllendirildiği yarışmanın jürisi 18 kişiden oluştu ve jüri başkanlığını Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura üstlendi.

Yarışmada 224 proje yarıştı ve toplam 16 başarı belgesi 20 birincilik ödülü ve 2 büyük ödül ile bir yaratıcılık özel ödülü verildi.

Açıkhava Büyük Ödülü Gillette Blue 3 Zamboni çalışması ile Starcom Medya ajansının oldu. “Knorr Ramazan Kampanyası” 2010 projesi ile SantaAdwords Birincilik ödülünü aldı. Yaratıcılık Özel Ödülü’nü ise “Dask Hayatta Kalacaksın” stant uygulaması ile Zenithoptimedia aldı. İşte geçen yılın en yaratıcı out of home çalışmaları:

  • Starcom, Gillette Blue 3 – Zamboni, Procter & Gamble
  • SantaAdworks, Knorr Ramazan Kampanyası 2010, Unilever

  • Zenithoptimedia “Dask Hayatta Kalacaksın” Stant Uygulaması, DASK
  • Vodafone Üniversitelerde yaptığı çalışmalar

  • TBWA\İstanbul, Yeni Başlayanlar İçin Fransızca Kursları, Inlingua.
  • Cereyan Medya,12 Dev Adam Kampanyası, Garanti Bankası.

  • Medina Turgul DDB, İş Sanat Yepyeni Duygularla Açıldı, İş Bankası
  • Cereyan Medya, Real Araç Giydirme, Real Hipermarketleri
  • TBWA\İstanbul, Yeriniz mi Dar? İKEA Türkiye

  • TBWA\İstanbul, Yeriniz mi dar?, Ikea Türkiye
  • Mindshare/Mobilera, Daha Fazla Hayat Duvar-Wall Projection, Turkcell
  • TBWA\İstanbul, Vog Çorapları Şimdi Web'de, Vog Çorapları

  • Mindshare, i- pod bağlantısı billboard uygulama, Ford
  • Mindshare, Kayar Kapı, Ford

  • Myra, Kâmil Koç Eskişehir'de, Kâmil Koç
  • Publicis Yorum-Speed Medya, Ev gibisi yok!, Türk Telekom
  • Mediaedge-Kinetic, İkea Ev, İkea

  • Starcom, Nutella "Kahvaltının Yıldızı", Ferrero
  • Cereyan Medya, Extra Genç, Garanti Bankası
  • TBWA\İstanbul, Beleştepe Avealı Olamayanlar Tribünü, Avea

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder