Her yıl farklı reklam konseptleriyle gündeme gelen Felis Ödülleri'nin reklamlarında bu yıl daha önce büyük ödül ve yılın medya ajansı ödülü kazanan üç ajanstan üç yönetici yer aldı.
Geçmiş yıllarda reklam ve medya ajanslarının yöneticilerini reklamlarıyla billboarda taşıyan Felis bu yıl da üç medya planlamacıyı ringe taşıdı. Rekabetin gittikçe zorlaştığını vurgulamak amacıyla seçilen "Boks" kavramı için özel Felis kemeri tasarlandı ve üretildi. Öykü Dialogue International tarafından tasarlanan reklamlarda Mindshare'den medya grup yöneticisi Ogan Çaylayık, Starcom MediaVest'ten süpervisor İmer Kamadan, Universal McCann'den medya grup yöneticisi Çetin Kalender yer aldı.
Mindshare'den medya grup yöneticisi Ogan Çaylayık
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder