27 Eylül 2011 Salı

En iyi ürün yerleştirme kategorisi-Felis 2011 kazananı: "Bir Kadın Bir Erkek Entegrasyon"

RTÜK düzenlemesiyle birlikte ilk kez Nisan 2011'de televizyon kanallarındaki programlara ürün yerleştirme serbest hale geldi. Felis Ödülleri'ne bu yıl eklenen yeni kategorilerimizden birisi oldu.

En İyi Ürün Yerleştirme kategorisine 2011'de toplam 21 proje başvurdu. 10 proje kısa listeye kaldı. İşte kazanan projeler.

”BİR KADIN BİR ERKEK ENTEGRASYON”
Digitürk Türkmax kanalında yayınlanan ve son yılların popüler dizilerinden birisi "Bir Kadın-Bir Erkek". Arçelik için hazırladığı "Bir Kadın Bir Erkek Entegrasyon" çalışmasıyla bu yıl bu kategoride birincilik ödülü Mindshare'e gitti. Ajanstan gelen açıklamalar şöyle:

İNOVATİF MEDYA STRATEJİSİ:
Kullandığı teknoloji ile benzersiz olan ve türk kahvesini en ideal kıvamda&lezzette yapabilen tek makine olan «telve»nin özelliklerini vurgulayacak bir uygulama yapmak istedik.

Ürün pahalı bir gamda yer aldığı için Digitürk platformu hedef kitlemiz açısından önemliydi.

Sosyal ortamlarda en çok paylaşılan ve konuşulan dizi olan 1 Kadın&1 Erkek, ürün özelliklerini anlatmada bize eğlenceli bir içerik sağlayacaktı ve bize ekstra erişim getirecekti.



KREATİF UYGULAMA:
Ürünün öne çıkarmak istediğimiz özelliklerini yerel ögelerle espirili bir şekilde birleştirerek senaryoya entegre ettik. Entegrasyon sırasında yayınlattığımız alt bant ile mesajı pekiştirdik.

HEDEF KİTLE VE SONUÇ:
20 yaş üzeri kadınları hedeflediğimiz projemizde videomuzu birçok sosyal paylaşım sitesine yükledik. İnsanlar arasında beğenilerek paylaşıldı, espirili yorumlar yapıldı.

Ürünün bilinirliğine olumlu katkısı oldu. 2011 yılında iletişime taşınan «telve»’nin satışları bir önceki yıla oranla %116 arttı.

BAŞARI ÖDÜLÜ
En iyi ürün yerleştirme kategorisinde başarı ödülünü "En İyi Televizyon Medya Kullanımı" kategorisi birincisi Coca-Cola çalışmasıyla Universal McCann kazandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder