28 Eylül 2011 Çarşamba

Yılın en iyi açıkhava reklamları: “GNÇTRKCLL SINAV STRESİ ATMA DURAKLARI” ve TAKSİM'DE DUVARDAN KONSER

Felis Ödülleri 2011'de "En İyi Açıkhava Medya Kullanımı" kategorisinde 31 proje yarıştı. Mindshare, GNÇTRKCLL Sınav Stresi Atma Durakları isimli çalışmayla birincilik ödülü kazanırken, OMD, Vodafone için hazırladığı Taksim'de Duvardan Konser isimli çalışmasıyla başarı ödülü kazandı.

“GNÇTRKCLL SINAV STRESİ ATMA DURAKLARI”
Mindshare ajanstan gelen sunumda projeyle ilgili açıklamalar şu şekilde:

İNOVATİF MEDYA STRATEJİSİ:
Türkiye’nin en fazla üyesi bulunan gençlik kulubü gnctrkcll, gençlerin hayatlarının her döneminde onların yanında olduğunu hissettirmek, üye oldukları kulüple ve Turkcell’li kimlikleri ile gurur duymalarını istiyordu.

Gençlerin hayatlarında belki de en stresli ve sıkıntılı oldukları üniversite sınavı döneminde de duygusal bağı kuvvetlendirmek ve bu dönemin sıkıntısını gnçtrkcll olarak paylaştığını anlatmak gerekiyordu.

Bu hedef doğrultusunda gençlerin sınav streslerini birebir, fiziksel olarak atabilmeleri için «Sınav Stresi Atma Durakları» fikri ortaya çıktı.


KREATİF UYGULAMA:
İstanbul’un en işlek ve merkezi 3 noktasında bulunan otobüs durakları üniversite sınavının olduğu gün ve bir sonraki gün Sınav Stresi Atma Durakları’na dönüştürüldü. Taksim, Beşiktaş ve Kadıköy Bağdat Caddesi’ndeki duraklara kum torbası, dövüş oyunlu atari, bağırma kabini ve boyama duvarı yerleştirildi.

HEDEF KİTLE VE SONUÇ:
Üniversite sınavına giren tüm gençleri hedefledik. gnctrkcll Sınav Stresi Atma Durakları’nı 2 günde toplam 30.000 kişi ziyaret etti ve kullandı. Durakları 2 gün boyunca 250.000 kişi birebir gördü.
Sosyal medyada duraklarla ilgili linklerin ziyaret sayısı 50.000’e ulaştı.



BAŞARI ÖDÜLÜ
Felis 2011'de Açıkhava kategorisinin başarı ödülü ise VODAFONE FREEZONE LANSMAN AKTİVİTESİ için yapılan TAKSİM'DE DUVARDAN KONSER isimli çalışmayla OMD'nin oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder