Media Lions büyük ödülü bu yıl Güney Kore'ye gitti. Cheir Worldwide, Seul ajansının Tesco için hazırladığı kampanyada amaç insanların ayağına marketi götürmek olmuş. Özellikle iş çıkış saatlerinde metrolardaki ekranlarda sanal mağazalar oluşturulmuş, alışverişçiler telefonlarındaki QR koduyla alışverişlerini yapmışlar ve malzemeler eve vardıklarında kapıda kendilerine teslim edilmiş. İzlemek için: http://www.canneslions.com/work/direct/entry.cfm?entryid=3631&award=101
Cyber Lions büyük ödülü ise bu yıl üç çalışmaya birden gitti. Google Chrome "The Wilderness Downtow"n ile Chris Milk/Santa Monica büyük ödülü kazanırken, Old Spice için sosyal medyada yaptığı "Responses" isimli kampanyayla ile Wieden & Kennedy, Portland da büyük ödül kazanan diğer ajans oldu.
R/GA ise Innovative Thunder's "Pay With a Tweet" isimli çalışmayla büyük ödülü evine götürdü.
İzlemek için: The Wilderness Downtown: http://www.google.com/events/cyberentries/wilderness_downtown.html
Response Campaign: http://www.youtube.com/view_play_list?p=484F058C3EAF7FA6
Pay with a Tweet: http://vimeo.com/19539225
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder