29 Haziran 2011 Çarşamba

Cannes Lions 2011: Titanyum, Film Craft, Creative Effectiveness büyük ödülleri

Cannes Lions ödülleri bu yıl Film, Film Craft, Creative Effectiveness ve Titanium & Integrated Lions ödül töreniyle son buldu. Yaratıcı Etkililik diyebileceğimiz Creative Effectiveness kategorisi yarışmaya ilk bu yıl eklendi.

Titanium &Integrated (Titanyum ve Entegre) kategorisinde 480 başvurudan 32 iş kısa listeye kalabildi. Integrated büyük ödülü Outdoor kategorisinde de büyük ödülü kazanan "Decode Jay-Z with Bing" işiyle Droga5 New York'a giderken Titanium Grand Prix'ye layık iş bulunamadı. İzlemek için:

Film Craft (Film Prodüksiyon) kategorisinde bu yıl 1322 başvuru arasından 116 çalışma kısa listeye kaldı ve 12 altın, 17 gümüş, 24 bronz ödül dağıtıldı. Droga5 New YorkPuma için hazırladığı ‘After Hours Athlete’ işiyle büyük ödülü evine götüren ajans oldu. İzlemek için: http://www.youtube.com/watch?v=CoxCF1xZ7Pk


Leo Burnett Melbourne'nün film başvurusu olan  ‘See the Person’ işi ise Grand Prix for Good ödülünü kazandı. İzlemek için: http://www.youtube.com/watch?v=DxRQ1A8kAvI

Yarışmaya bu yıl eklenen Creative Effectiveness Lions  kategorisine  142 başvuru oldu. 10 işin kısa listeye kaldığı kategoride büyük ödülü BBDO London PepsiCo için hazırladığı ‘Sandwich’ reklamı  ile kazandı.

YILIN AJANSLARI

Cannes Lions 2011 yılın reklam ajansı  AlmapBBDO Sao Paulo seçilirken, ikinciliği Wieden+Kennedy Portland üçüncülüğü ise BBDO New York aldı.

Yılın bağımsız ajansı  Wieden+Kennedy Portland seçildi. İkinci, Droga5 New York ve üçüncü ise Jung von Matt Hamburg oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder